Z hlediska návštěvnosti se jako nejsilnější ukázalo období prázdnin, července a srpna, kdy byla návštěvnost až 3x vyšší než v ostatních měsících loňského roku. Zhruba 50 % dospělých návštěvníků poté loni využilo služeb saunového světa Forum Romanum.
Podle aktuálních statistik akvaparku Aqualand Moravia byl loni podíl mužů a žen v rámci návštěvnosti vyrovnaný. Ženy nicméně dávaly přednost pobytu v saunovém světě, zatímco muži preferovali adrenalinové atrakce jako unikátní rampu U-wave, bazén s vlnobitím nebo nejstrmější skluzavku Kamikadze, jež začíná ve výšce 13 metrů.
Aqualand Moravia je především rodinným akvaparkem
Vedle rodin, jež akvapark standardně navštěvovaly loni nejvíce, přicházely do zábavního centra rovněž páry či skupiny přátel.
„Aqualand Moravia je zejména rodinným akvaparkem a vzhledem k množství zábavy nás loni navštěvovaly nejčastěji rodiny s dětmi. Jejich celkový podíl v rámci návštěvnosti představoval bezmála polovinu. Dvojice, které zaujímaly v této kategorii druhé místo, poté nejvíce lákal saunový svět Forum Romanum,“ potvrdil Dalibor Antonín, brand manažer akvaparku Aqualand Moravia.
„Tento saunový svět navíc čerpá ze zásad tradičních římských lázní, kdy plně respektuje potřebu relaxu a odpočinku, a proto jej mohou využívat děti až nad 150 centimetrů,“ objasnil Dalibor Antonín s tím, že ženy v rámci spa loni často využívaly také masáží, peelingů, balneo koupelí či hammam procedur.