Kresta si s vozem Škoda Fabia S2000 užil poslední den své bohaté kariéry. Ze čtyř rychlostních zkoušek nedělní druhé etapy odjížděl jako vítěz a nebýt defektu a výměny kola, mohl s Váslavem Pechem bojovat o druhou příčku. „Nevím, kde se to stalo. Rychle se nám vyzulo pravé přední kolo, bylo to nebezpečné, proto jsme ho museli měnit. Ale takové jsou závody,“ krčil rameny Kresta.

V první chvíli si myslel, že proražená pneumatika může znamenat předčasný konec jeho závodnické derniéry. „Měl jsem myšlenky, že kdyby šlo o závažný problém, tak bych se na to vykašlal. Ale opravilo se to a jelo se dál. Dneska jsem si to užíval, pořád jsme to zkoušeli, protože závod byl ještě dlouhý,“ poznamenal rodák z Trnavy na Zlínsku. „Jsem rád, že jsme až do konce byli v tempu. Auto fungoval excelentně,“ uvedl trojnásobný vítěz Barum Czech Rally Zlín z let 2000, 2001 a 2006.

Bývalý tovární jezdec Fordu a Škody jezdil i v seriálu mistrovství světa. Od nové sezony už ale bude bývalé soupeře sledovat maximálně v roli diváka. „Tohle byl stoprocentně můj poslední start na Barum Rally. Neříkám, že se někdy někde nesvezu, ale v tuto chvíli to neřeším. Auto si nechám, a pokud bude chuť, tak možná pojedu nějaký sprint,“ připustil návrat na závodní trať.

Kresta se kolem závodních automobilů bude pohybovat i po skončení kariéry. Vlastní tým, který připravuje speciály pro jiné piloty. „Je třeba na vše dohlédnout, takže minimálně v servisu při závodech budu. Těší mě, jak i díky naší spolupráci vyrostl Jaromír Tarabus. Dokáže jet přede mnou, vyhrávat rychlostní zkoušky, to je obrovský posun. Barumku odjel Míra famózně,“ chválil Kresta třetího muže v absolutním pořadí.