„V současné chvíli jsme za celou síť Euronics o 32 procent nad úrovní počtu prodaných kusů televizorů ve stejném období loňského roku. Zajímavé je i to, že se zvyšuje průměrná cena za zakoupený televizor. Nárůst oproti loňskému roku je 35 procent,“ sděluje tiskový mluvčí Euronics Bohuslav Komín.

Navýšení průměrné ceny je ovlivněno zájmem zákazníků o kvalitně vybavené modely s větší úhlopříčkou, ale i o nové technologie 4K UHD nebo OLED, které patří v současnosti mezi nejdražší na trhu.

„Za posledních čtrnáct dní jsme prodali několik televizorů LG s technologií 4K UHD v úhlopříčkách 55" a 65", jejichž cena se pohybuje okolo 100 tisíc korun, což samozřejmě průměrnou cenu prodaných televizorů zvedne,“ říká Komín.

Mezi nejprodávanější modely u Euronicsu patří LED televizory s úhlopříčkou 46", 50", 55" a 65" s výbavou SMART a funkcí HbbTV, jež umožňuje pohodlný příjem informací šířených přímo v televizním signálu nebo prostřednictvím internetu.

Net aplikace iVysílání umožňuje přístup zdarma ke kompletní databázi videí publikovaných na webu ČT, kde je divákům k dispozici téměř osmiletý archiv pořadů produkovaných ČT. Nové televizory jsou uživatelsky vstřícné a Česká televize navíc přichystala pro období ZOH v Soči i speciální aplikaci v rámci HbbTV.

Letošní rok je pro segment televizorů neskutečně prodejně významný. „Je to prosté, ve srovnání s loňským rokem je rok 2014 doslova nabitý zajímavými sportovními událostmi, které přilákají k televizním obrazovkám nespočet lidí. Po olympiádě bude následovat každoroční šampionát v hokeji a v létě všemi fanoušky netrpělivě očekávané fotbalové MS v Brazílii,“ dodává Komín.