"Pro Vladimíra a jeho mechaniky bylo víkendovým úkolem správně zpětně naladit vůz WR-12, který získal po havárii ve Verzegnisu poněkud oblejší tvary," uvedl Miroslav Michl z týmu SVC Náchod Motorsport. Hlavní mechanik Martin Černý stihnul vůz přes týden uvést do původního stavu, ale jak již bylo předesláno – bylo třeba jej znovu správně naladit.

"Jan Čermák se seznamoval s tratí, tedy spíše s možnostmi vozu na této trati, a zvykal si na různá přetížení (takzvaná Géčka), která působí na jezdce během jízdy," pokračoval Michl.

Víkendový závod byl jednodenní, tedy přesněji, byl dvoudenní, ale evidovaný jako jednozávod, což znamená, že se v sobotu jely dvě tréninkové jízdy a v neděli dvě jízdy závodní. Počasí v obou dnech jako by stálo proti sobě, v sobotu návštěvníci oblečení hlavně sundávali, v neděli hledali, pod co by se schovali a jak by se zahřáli. Takovéto změny byly jako dělané na testování.

"Nedělní první jízda byla spíše seznamovací a proběhlo kompletní přednastavení WR-12, s jejímž nastavením ještě bojujeme. Nastavení se pravděpodobně zadařilo, a tak se Vláďa těšil na souboj s lepším časem v druhé jízdě," konstatoval MIroslav Michl a pokračoval: "Jan zajel velice slušný čas při své premiéře na Ecce Homo a ukázal, že se s WR-9 velmi rychle sžívá. Také se psychicky připravoval na řádné „zatáhnutí“ v druhé jízdě, přišel ale déšť a vysoušení trati, kde každý závodník měl jiné podmínky pro závod."

Dosažené časy byly kvalitní a patřily k nejrychlejším ve skupině E1 u vozidel poháněných zadní nápravou. Vitver skončil v Mistrovství Evropy 13. absolutně a první ve třídě MMČR do dvou litrů, Čermák v ME 18. absolutně a druhý ve třídě národního mistrovství do dvou litrů. "V takové konkurenci jsou tyto výsledky skoro z říše snů a dokazují kvalitu vozů i celého týmu," dodal závěrem Michl z týmu SVC Náchod.

Video ze závodu: