Sponzorská smlouva se týká mužského turnaje pro rok 2010, který se koná od 19. do 31. ledna 2010 v Rakousku. Na základě smlouvy získá firma bet-at-home.com celou řadu reklamních práv, včetně inzerce na reklamních poutačích, na palubovce a také reklamní kampaň v tisku.

Společnost bet-at-home.com chce své působení v házené zahájit sérií propagačních aktivit přímo v místě konání šampionátu. Navíc bude mít své logo na oficiálních webových stránkách mistrovství Evropy www.ehf-euro.com.

Generální ředitel firmy bet-at-home.com, Jochen Dickinger, řekl: "Poté, co jsme zahájili úspěšné působení v dalších předních házenkářských soutěžích, včetně Ligy mistrů a Mistrovství světa IHF v házené, je pro nás sponzoring Mistrovství Evropy EHF v házené dalším logickým krokem v reklamní strategii. Jako oficiální partner Mistrovství Evropy EHF v házené získáme možnost efektivně komunikovat naše služby na trzích ve východní Evropě, Německu a Španělsku a získat širokou mediální propagaci."

Generální sekretář Evropské házenkářské federace (EHF) Michael Wiederer vítá firmu bet-at-home.com do týmu: "Mistrovství Evropy EHF v házené je pro sponzory jednou z předních akcí v portfoliu Evropské házenkářské federace. Tato akce pro oficiální partnery nabízí velmi dobrou viditelnost jejich značky. Jsme velmi potěšeni skutečností, že firma bet-at-home.com posiluje svou přítomnost v evropské házené. Jsem si jist, že se jí podaří splnit cíle, které si vytyčila."

Stephan Herth, výkonný ředitel divize letních sportů ve firmě Infront, řekl: "Tento sponzoring je skvělou volbou. Házená patří v Evropě mezi nejpopulárnější týmové sporty a firma bet-at-home.com je jednou z předních online sázkových kanceláří. Těšíme se na vzájemnou dlouhodobou spolupráci. My budeme firmě bet-at-home.com poskytovat po celou dobu našeho partnerství vysoce kvalitní služby, které jim umožní vytěžit z tohoto sponzoringu maximum."

 

Celkový počet televizních diváků již překročil 1,2 miliardy.

Mistrovství Evropy EHF se koná každé dva roky a zúčastní se ho nejlepší mužské a ženské házenkářské týmy z Evropy.

 

Mistrovství Evropy EHF v roce 2008 bylo mediálně nejpropagovanějším a současně nejsledovanějším Mistrovstvím Evropy v házené v celé historii. Firma Infront Sports & Media uzavřela smlouvy o prodeji vysílacích práv s více než 70 televizními a rozhlasovými stanicemi.

Turnaj byl vysílán celkem v 85 zemích, zejména v Evropě, na Středním východě a v Asii. Celkový počet odvysílaných hodin dosáhl 1100 hodin a celkový počet diváků přesáhl 1,2 miliardy. Magická hranice přes jednu miliardu diváků zatím představuje rekordní počet diváků, kteří kdy shlédli Mistrovství Evropy v házené mužů. Přitom v roce 2006 shlédl mužskou i ženskou část turnaje Mistrovství Evropy v házené dohromady stejný počet diváků.

 

O společnosti bet-at-home.com

Společnost bet-at-home.com AG je součástí skupiny Mangas Gaming group, přední evropské firmy v oblasti online her a sportovních sázek. Firma má v současné době 1,8 milionů registrovaných uživatelů ze všech evropských zemí a je kotována na burze ve Frankfurtu. Patří mezi nejpopulárnější online sázkové kanceláře zejména ve východní Evropě a v německy mluvících zemích. Společnost bet-at-home.com AG má pobočky v Německu, Rakousku a na Maltě a prostřednictvím portálu www.bet-at-home.com nabízí sportovní sázky, online casino, hry a poker.