U příležitosti 26. narozenin značky Prima chceme posílit její vnímání u diváků jako značky přátelské, která je součástí jejich každodenního života a s níž mohou společně prožívat všechny své emoce. Logicky tak navazujeme na současnou komunikaci v duchu „Je nám spolu Prima“ a dáváme jí nový, emocionálnější rozměr, což je demonstrováno na běžných životních situacích, ve kterých reální lidé prožívají silné emoce,“ uvádí Marek Singer, generální ředitel skupiny Prima.

 

Koncept kampaně je postaven na otázkách, které pomáhají vytvářet společný příběh a podtrhují pocit sounáležitosti televize Prima s jejími diváky. Ten je zdůrazněn i v samotném claimu kampaně „Spojuje nás víc, než si myslíme, a to je Prima!“ Novou kampaň mohou diváci vídat na všech kanálech televize Prima prostřednictvím dvou image spotů a z nich odvozených identů, ale také v online, tisku, outdooru a uslyší ji i v rádiích. Koncept bude nadále rozveden i do akcí organizovaných nebo sponzorovaných televizí, což podtrhuje dlouhodobý záměr bavit diváky a sdílet společně s nimi jejich emoce i mimo televizní obrazovky.

Rádi bychom tuto strategickou kreativní ideu, která vznikla na základě rozsáhlého brandového výzkumu, využívali dlouhodobě. V druhé fázi na samotnou komunikaci plynule navážeme produktovou kampaní při uvedení podzimních pořadů, kterou doplníme o identy ve stejném stylu s klíčovými tvářemi televize Prima,“ dodává Marek Singer.

Za realizací kreativního konceptu stojí tým audiovizuálního studia DEPARTMENT v čele s Michalem Pacinou. Samotné televizní spoty režíroval Maxmilian Turek, který byl oceněn v Cannes v kategorii mladých režisérů. Hudbu složil Karel Havlíček, renomovaný autor televizních reklam.