Perfect Pasta byly doposud na trhu ve tvaru špaget, časem přibyla také rýže pod názvem Perfect Rice. „Ke změně názvu produktů nás vedly reakce našich zákazníků. Uvedli jsme vedle špaget na trh také rýži. Poté pro ně začal být název Pasta matoucí. Chceme zákazníkům říci, že náš produkt nejsou těstoviny a nemají být s nimi srovnávány, pouze mají stejné tvary. Je to Dish s mnoha benefity – minimem kalorií, bez cukru, lepku a navíc s vysokým obsahem vlákniny,“ uvedla Štěpánka Vránová, jednatelka společnosti Via Naturallis, výrobce potravin perfectproducts.cz.

 

Kromě názvu produktů došlo také ke změně jejich obalů. „Chtěli jsme, aby obal nelákal pouze ženy, ale aby upoutal i muže, kteří myslí na své zdraví. Proto jsme vytvořili unisex obal hlásající naší vizi rovnováhy v celkovém životním stylu. Možná jsme rebrandem trochu riskovali a mohli pomoci konkurenci, ale naše filosofie je jasná, neklamat, jednat a komunikovat čistě, poctivě,“ řekla Vránová.

S příchodem názvu Perfect Dish došlo také k získání tři BIO certifikací. „Získali jsme certifikaci v zemi původu konjaku - tedy  čínskou, na našem kontinentu - tedy EU, CERES, a v neposlední řadě českou - CZ-BIO-OO2,“ doplnila Vránová.

U verze Perfect Dish s kořením došlo ke změně názvu kořenící směsi, tedy z předchozího Paprika na vylepšenou směs Farm. Cena produktů i po rebrandingu zůstává stejná.

Konjakové produkty jsou vhodné pro lidi s různými intolerancemi, například celiaky, hojně oblíbené jsou i mezi sportovci a obecně těmi, co vyznávají zdravý životní styl. „Naším cílem je ukázat lidem, kteří o to mají zájem, že existuje tato skvělá příloha Perfect Dish. Nenutíme nikoho, aby zapomněl na rýži, těstoviny, brambor. Přáli bychom si, aby se Perfect Dish zařadil do našich spižíren, jídelních lístků a myslí,“ říká další jednatelka z perfectproducts.cz Jana Krčková.

Produkty jsou k dostání na webových stránkách www.perfectprodutcs.cz, ale také v prodejnách zdravé výživy, lékárnách, některých obchodů s potravinami. Od října jsou navíc k dostání v řetězcích Globus.