Po celodenním natáčení vznikl reklamní spot. A ten nemá na svědomí nikdo jiný než režisér F. A. Brabec, který je zvyklý pracovat s největšími hvězdami. Se značkou Dermacol dokonce nespolupracoval poprvé. Videoklip již můžete vidět jak v televizním vysílání, tak na internetu.

V krátkém spotu se dvě hlavní aktérky, v čele s topmodelkou a MISS WORLD 2006 Táťánou Kuchařovou a Ivou Kubelkovou, první vicemiss roku 1996, připravují na svůj výstup na prknech našeho nejvýznamnějšího divadla, které už více jak sto let spojuje národ.

Taťána Kuchařová: Natáčet v Národním divadle? Zážitek!

„Pro mě byl zážitek natáčet právě v prostorách Národního divadla. Pokaždé, když jsem na takových místech pracovně, či soukromě, cítím silný pocit hrdosti na české kulturní bohatství. Bylo to to nejlepší a nejdůstojnější místo pro natáčení nové kampaně k 50. výročí značky Dermacol, které jsem tváří již řadu let," komentovala natáčecí den Taťána Kuchařová, která slaví úspěchy i jako herečka.

Z krátkého videa sálá krása žen, jež se snoubí s kvalitní českou kosmetikou. V zákulisní maskérně Národního divadla se dívky samy zkrášlují a s líčidly se doslova mazlí. Připravují se totiž na svůj velký úkol, který následuje vzápětí.


Po boku Taťány Kuchařové se v kampani objevuje také Iva Kubelková. Ta je rovněž tváří značky a již dlouhá léta vypadá skvěle právě díky kosmetice Dermacol. „Na oponě našeho vzácného divadla stojí: NÁROD SOBĚ. Pro mne aktuálně platí další heslo, a to: DERMACOL VÁM. Protože stejně jako divadlo spojuje lidi, Dermacol spojuje ženy a činí je šťastnějšími a krásnějšími,“ vyznala svou lásku k tradiční české kosmetice Iva Kubelková, která ve videu společně s Táňou Kuchařovou předává za mohutného potlesku všech diváků Národního divadla zakladatelce značky Olze Knoblochové jubilejní diamantový prsten. Ve videu se objevuje také třetí miss, kterou je Česká Miss Earth 2015 Karolína Mališová.

Na výrobu každého z prstenů bylo použito 33 diamantů

Nejdůležitějším poselstvím videa je dárek, jenž není určen pouze zakladatelce značky, ale který chce Dermacol věnovat v rámci soutěže i svým zákaznicím. „Slavíme důležité jubileum, a proto jsme pro své zákaznice připravili soutěž o padesát diamantových prstenů, které jsme nechali vyrobit pouze pro tuto příležitost. Na výrobu každého z prstenů bylo použito 33 diamantů, které jsou zasazeny do růžového zlata,“ řekla Věra Komárová, spolumajitelka značky, o prstenech, které nebude mít na světě nikdo jiný, než právě padesát výherkyň a zakladatelka Olga Knoblochová.

Dermacol ale ženy zkrášluje již padesát let především svými produkty, které si oblíbila i řada našich VIP a některé z nich se staly i tváří značky. Zakladatelka firmy Olga Knoblochová v závěru prozradila recept na to, jak si co nejdéle udržet mladistvou tvář: „Po celou dobu existence značky nejvíce miluji krycí make-upy. Vždy jsem měla obličej plný pih a s touto jednoduchou pomůckou jsem je zakryla během chviličky,“ přiznala majitelka tváře, kterou není potřeba žádné milovnici dobré kosmetiky představovat.

Vše o soutěži, nápovědu, výhry a více informací získáte na www.dermacol50.cz.