Nová zákaznická linka funguje na čísle 800 77 33 22 – každý pracovní den v době mezi sedmou až dvacátou hodinou.

Zákazníkům společnosti je k dispozici pro řešení všech požadavků spojených s dodávkami elektřiny či plynu. Zřízení bezplatné linky je tedy dalším krokem, kterým E.ON ještě více zkvalitňuje svůj zákaznický servis.

„Zásadní je pro nás pohodlí našich zákazníků. Nechceme, aby se jim vyřešení jakékoliv záležitosti zbytečně prodražilo. Volání na takzvané 'barevné linky' je obvykle zpoplatněno v rozsahu desítek haléřů, ale i korun za minutu. Na E.ON Zákaznickou linku budou nyní zákazníci volat zdarma,“ uvedl Vladimír Vácha, tiskový mluvčí společnosti E.ON.

Na nové bezplatné lince si mohou zákazníci již dnes zažádat o nový produkt E.ON Prémie, který oproti standardnímu ceníku společnosti nabízí slevu 13 % z ceny silové elektřiny.

„Nový produkt je určen všem domácnostem, kterým ročně přináší významnou finanční úsporu. A navíc garantujeme, že se jim cena za dodávku elektřiny po dobu dvou let, tedy 24 měsíců, nezvýší,“ dodal Vladimír Vácha.