„Velmi nás těší, že i letos (stejně jako v předchozích třinácti letech) se domácí automobilka ŠKODA AUTO stala partnerem Extraligy ledního hokeje. Nejvyšší česká hokejová soutěž je sportovní událostí národního významu a také proto je spojení s automobilkou, která je největším "hráčem" na domácím trhu, více než příznačné,“ říká Luboš Vlček, šéf prodejní organizace ŠKODA AUTO Česká republika. 

Autorizovaní partneři ŠKODA AUTO v rámci podpory Extraligy ledního hokeje připravili pro fandy mnoho doprovodných aktivit. Mimo prezentace atraktivní modelové palety vozů ŠKODA na stadionech a ledové ploše, vyhlašuje každý autorizovaný partner ŠKODA, společně s daným hokejovým klubem Extraligy, soutěž „Vyhraj Fabii“. Tipovací soutěže o čtrnáct vozů ŠKODA Fabia se diváci mohou zúčastnit přímo na stadionech i prostřednictvím webové platformy.

Každý z extraligových klubů si dle vlastního uvážení vybral autorizovaného partnera ŠKODA, se kterým bude v rámci partnerství spolupracovat. Každý tým má pro své potřeby k dispozici minimálně dva vozy ŠKODA, fanoušci se v průběhu extraligy mohou těšit i na setkání s hráči či zástupci týmů přímo v dealerstvích ŠKODA.

V rámci základní části soutěže se každý ze čtrnácti autorizovaných partnerů ŠKODA stane "Partnerem zápasu" a nabídne tedy fanouškům další atraktivní soutěže i upomínkové předměty s hokejovou tematikou.

Logo ŠKODA a vozy vystavené v prostorách stadionů se již staly synonymem Extraligy ledního hokeje. I v letošním roce bude automobilka nejvýznamnější národní hokejové události silně přítomna. Ať půjde o prezentace vozů v rámci základní části či play-off, loga na mantinelech a plexiskle, tematické spoty na „kostce“ nad ledovou plochou na stadionech či sponzorské spoty v televizním vysílání.