„Rok 2013 bude nakonec lepší, než jsme čekali na jeho začátku, kdy jsme meziroční růst prodejů odhadovali na přibližně 5 procent. Dosažení ambiciózního cíle 55 tisíc automobilů napomohlo kromě zlepšení kvality našich vozů, posílení marketingu a zvýšení exportu také oslabení koruny, vedoucí ke zvýšení cen individuálních importů ojetin a razantní zdražování nových vozů,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová.

V současné době prodává AAA AUTO Group ve svých 32 pobočkách ve třech zemích cca 140 vozů denně.

Podle počtu prodaných vozů patří AAA AUTO v České republice i na Slovensku mezi vůbec největší prodejce aut, i když bereme v potaz prodejce nových vozů. Sílu značky AAA AUTO potvrzuje i nedávný průzkum mezi českými marketéry, který uskutečnila agentura Ogilvy & Mather. AAA AUTO se zde umístila mezi deseti nejúspěšnějšími českými značkami v celé polistopadové historii.