Na arabský trh společnost Hamé doposud vyvážela spíše omezené množství produktů, například kojenecké výživy, nakládané okurky nebo džemy. Na tomto velmi významném arabském veletrhu vystavovala vůbec poprvé. „Od účasti na veletrhu si slibujeme, že nám pomůže navázat potřebné obchodní kontakty a že zde najdeme místní distributory, jejichž prostřednictvím bychom s našimi výrobky v masivnější míře pronikli i do dalších arabských zemí,“ vysvětluje komerční ředitel Hamé Bohumil Vráblík.

„Zahraniční trhy jsou pro nás stále významnější, polovinu tržeb v současnosti realizujeme za českými hranicemi. Abychom udrželi dynamiku růstu naší firmy a dokázali úspěšně a efektivně konkurovat světovým potravinářským firmám, musíme s našimi produkty hledat nové trhy,“ dodává Vráblík.

Komerční ředitel mimo jiné zdůraznil, že Hamé dokáže napříč šíří sortimentu přizpůsobit výrobky místním specifikům. S tím má ostatně velké zkušenosti, protože v současnosti vyváží již do více než 40 zemí celého světa.

Úspěch Hamánka: Výrobek byl zařazen prestižní sekce „Inovativní produkty“

Odborná porota tohoto veletrhu dokonce vybrala kojeneckou výživu Hamánek BABY s banány a broskvemi BIO spolu se zhruba třicítkou dalších výrobků z celého světa do prestižní sekce „Inovativní produkty“, které se představují na zvláštní předváděcí ploše.

Veletrh SIAL v Abú Dhabí patří mezi největší akce svého druhu v arabském světě. Letos na tomto veletrhu své produkty předvádí více než 1 000 firem z 21 zemí. Tuto akci pak každoročně navštíví více než 12 000 obchodníků z devadesáti zemí světa.

V květnu se Hamé zúčastnilo mezinárodního potravinářského veletrhu SIAL v čínské Šanghaji

Zástupci Hamé při této příležitosti vůbec poprvé jednali s potenciálními obchodními partnery z Číny, kam Hamé plánuje zahájit vývoz svých produktů. Kromě Arábie a Číny Hamé hodlá proniknout také na nové trhy ve střední a severní Africe, které lze z pohledu trvanlivých potravin a potravinářství obecně považovat za velmi perspektivní region.