Modely 911 Turbo Cabriolet a 911 Turbo S Cabriolet1) poskytují stejnou dynamiku, výkonnost a efektivitu jako před několika měsíci představená provedení Coupé2).

Čísla jsou fascinující: přeplňovaný šestiválec otevřené 911 Turbo o objemu 3,8 l disponuje výkonem 520 k (383 kW), v provedení 911 Turbo S Cabriolet nabízí 560 k (412 kW); z nuly na 100 km/h zrychlí v časech od 3,5 do 3,2 s; nejvyšší rychlost má hodnotu až 318 km/h. A to vše při kombinované spotřebě pod hranicí 10 l/100 km: obě provedení vykazují hodnotu 9,9 l/100 km, což odpovídá produkci CO2 231 g/km. Ve srovnání s předchozím provedením znamenají uvedené hodnoty nárůst výkonu o 30 k, o 0,2 s větší zrychlení a až o 15 procent nižší spotřebu paliva.

Pro ještě více dynamiky: aktivní řízení zadních kol, aktivní aerodynamika

Dynamiku však nelze vyjadřovat pouze čísly, která se k těmto špičkovým modelům Cabriolet udávají. Také v nejvyšším segmentu otevřených sportovních vozů předvádí Porsche své vyspělé technologie v podobě standardně dodávané dvouspojkové převodovky PDK, nového pohonu všech kol PTM, aktivního řízení zadních kol a aktivní aerodynamiky. Aktivní řízení zadních kol zlepšuje ovladatelnost a chování automobilu jak při jízdě na závodním okruhu, tak ve městě. Aktivní aerodynamika ovládaná stiskem tlačítka umožňuje nastavení vozu na optimální hospodárnost nebo naopak nejlepší možnou dynamiku.

Oba nové vrcholné modely dávají své dynamické schopnosti výrazně na odiv také opticky: charakteristicky rozšířenými zadními blatníky, které jsou v nové generaci typu 911 Turbo o dalších 28 mm širší než u modelů 911 Carrera 4. Mezi C sloupky a okraji blatníků je nyní téměř rovná plocha o šířce přibližně odpovídající lidské dlani. Toto působivé rozšíření dále vynikne po složení střechy.

Dalším specifickým rysem modelů 911 Turbo Cabriolet je hladká skládací střecha, vyztužená lehkým hořčíkovým rámem. Aplikace inovativních technologií zajistila, že oproti konvenčním řešením poskytují otevřené modely 911 Turbo plnohodnotný komfort jako v případě modelů s pevnou střechou. Přednosti jsou též v oblasti aerodynamiky. K zavření nebo otevření střechy je potřeba pouhých 13 s. Tento úkon lze provádět až do rychlosti 50 km/h.

Interiér s hodnotnou výbavou

Interiér nových modelů Cabriolet svým řešením odpovídá provedením 911 Turbo s pevnou střechou. Zejména verze S je mimořádně bohatě vybavena a kromě jiného u ní lze nalézt exkluzivní řešení interiéru ve dvoubarevném provedení černá/červená Carrera či adaptivní sportovní sedadla Plus s pamětí a možností elektrického nastavení v 18 směrech. Zadní části sedadel jsou taktéž čalouněné kůží, samozřejmostí je dvojité prošívání a různé části interiéru vyrobené z karbonu.

Jako tomu bylo v předchozích modelech, i nyní je standardní výbavou audioaparatura Bose a na přání je k dispozici systém Burmester. Do výbavy může patřit tempomat s aktivním hlídáním vzdálenosti od vpředu jedoucího vozu, kamerová čtečka dopravních značek, stejně tak jako zadní parkovací kamera.

Porsche 911 Turbo Cabriolet bude dostupný za cenu 174 431 € včetně DPH a model Porsche 911 Turbo S Cabriolet má určenu cenu na 207 989 € včetně DPH. 

  • 1) 911 Turbo Cabriolet a 911 Turbo S Cabriolet: spotřeba paliva ve městě 13,4 l/100 km; mimo město 7,8 l/100 km; kombinovaná 9,9 l/100 km; emise CO2 231 g/km.
  • 2) 911 Turbo a 911 Turbo S: spotřeba paliva ve městě 13,2 l/100 km; mimo město 7,7 l/100 km; kombinovaná 9,7 l/100 km; emise CO2 227 g/km.