Modelu Hyundai i30 se prodalo 330 kusů a jeho podíl na trhu činí 15%. Modelu ix20 se prodalo 318 kusů, je nejprodávanějším modelem v segmentu malých MPV a jeho podíl na trhu činí téměř 40%.

V současné době probíhá u většiny autorizovaných prodejců Hyundai v ČR akce nazvaná „Hyundai se srovnání nebojí“. V rámci této akce mají zájemci o nákup nového automobilu možnost sami si detailně a na jednom místě porovnat nejprodávanější modely Hyundai s konkurencí.

K podrobnému srovnání jsou aktuálně připraveny vozy Hyundai ix20, i30, i30 kombi, i40 a vozy Škoda Octavia Combi případně Škoda Rapid. Auta jsou ve srovnatelných výbavách i vzhledem k realizované ceně.

Akce bude probíhat do konce září a jejím cílem je nejen zvýšit návštěvnost showroomů a povědomost o značce, ale především dát možnost zájemcům v reálu porovnat modely dvou nejprodávanějších značek na Českém trhu.