Soutěže na facebooku Východní Moravy se za tři měsíce zúčastnilo 117 soutěžních očí, z toho 60 dospělých, 55 dětí a dvě zvířata. Radní Kryštof ocenil hojnou účast hlasujících a vítězkám obou kategorií předal speciální certifikáty s jejich fotografiemi. Ředitelka pořadatelské Centrály cestovního ruchu Východní Moravy Dana Daňová přidala materiály o turistické nabídce oblasti a drobné dárky.

Vítězka dětské kategorie Nikol Hradilová přijela na předání ceny se svými rodiči z Valašských Klobouk. „Nikolka se ráda fotí, ale ještě raději se na sebe dívá v zrcadle a zkouší si různé grimasy,“ uvedla maminka šestnáctiměsíční vítězky. Modrooká holčička pojede na dovolenou s rodiči do Activity Parku Všemina u Slušovic. Rodiče aktivní a usměvavé holčičky potěšila hlavně možnost animačního programu pro děti, který je součástí třídenního pobytu. Poukaz na pobyt pro vítězku jim předala zástupkyně hotelu Activity Park Všemina. Nikolka téměř profesionálně pózovala přítomným fotografům a okamžitě si podmanila všechny přítomné.

Kategorii dospělých vyhrála Lucie Kadlčáková z Bohuslavic u Zlína, kterou také přihlásila do soutěže její maminka. Devatenáctiletá čerstvá maturantka si přišla pro cenu s bolavým zubem, který od rána ledovala, aby jí splaskl otok a mohla se na předávání cen vyfotit. „Náš hotel Pohoda v Luhačovicích bude poctěn, že na dovolenou k nám přijede vítězka soutěže. Musím konstatovat, že má krásné nejen oči,“ pousmál se ředitel hotelu Josef Michálek. Plachá slečna Lucie bude po prázdninách studovat na porodní asistentku a na dovolenou vezme svoji maminku. Vítězství v soutěži vybojovala i díky závěrečné podpoře rodiny a přátel, neboť soutěž končila právě v den jejích narozenin.

Soutěžící oči dostaly celkem 4 586 hlasů. Naprostá většina soutěžících byly dívky a ženy a převažovaly modré oči. „Akce se setkala s velkým zájmem veřejnosti a do hlasování se zapojovaly celé rodiny a skupiny přátel. Proto byl také boj na prvních dvou místech v obou kategoriích do poslední chvíle vyrovnaný,“ dodala Dana Daňová. Soutěž s pomocí svého facebookového profilu uspořádala Centrála cestovního ruchu Východní Morava na podporu marketingové kampaně „Padla mi do oka Východní Morava“.