Nejoblíbenějším vozem SEAT na českém trhu je tradičně modelová řada Ibiza, která si drží v segmentu malých vozů vynikající páté místo (147 vozů registrovaných v dubnu 2013/554 vozů od ledna do dubna 2013). Nový Leon výrazně posílil během dubna své postavení v segmentu nižší střední třídy, v němž je nyní devátým nejprodávanějším modelem (131/271 vozů). Třetím z pilířů, na nichž je postaven úspěšný prodej značky SEAT, je nové Toledo (33/134 vozů), které zaujímá v segmentu střední třídy výborné sedmé místo (leden až duben 2013).

„SEAT udržel pozitivní směr vývoje svých prodejů z prvního čtvrtletí i ve čtvrtém měsíci letošního roku. Ibiza zůstává podle očekávání stále naší oporou, ale nás těší hlavně velmi příznivé přijetí nového Leonu a Toleda českými zákazníky, které je příslibem pro další vývoj našich prodejů v následujících měsících. Leon se již vyšplhal na deváté místo ve velmi obsazeném segmentu nižší střední třídy, a to nabízíme zatím jen pětidveřové provedení, k němuž v průběhu letošního roku přidáme další karosářské verze. Velkou radost nám dělá nejen prodej nových vozů SEAT, ale i servisní síť značky SEAT, jejíž výkony rostou meziročně o 21%, kde narůst prodeje dílů koresponduje s nárůstem prodaných hodin a vytíženosti servisních partnerů,“ říká Aleš Novák, vedoucí divize SEAT společnosti Porsche Česká republika.