Modul POS získají zákazníci společnosti spolu s nejnovější verzí ERP systému PREMIER X4.2. Firmám v širokém spektru oborů toto unikátní řešení přináší řadu výhod, nezanedbatelné jsou také finanční úspory. Funkce, které by jinak zastával nákladný stand-alone software, jsou totiž přímo integrovány v ERP systému PREMIER.

Zadávání dat odkudkoliv

Funkce POS plně podporuje širokou škálu moderních dotykových zařízení, díky kterým lze do systému zadávat výdejky, příjemky a pokladní doklady doslova jedním kliknutím. Pracovníci skladu a prodeje tak mohou pracovat s tablety, ultrabooky či POS terminály ve firemním zázemí i v „terénu“. Novinka podporuje také plně automatizované zadávání dat skrze čtečky čárových kódů, a to v režimech online i offline, a je přímo provázána s daty uloženými v programu PREMIER system. Skladové zásoby se aktualizují v reálném čase a odpovědní zaměstnanci mají důležité informace vždy „čerstvé“. Novinka zaměstnancům podstatně urychlí i usnadní práci a v neposlední řadě minimalizuje chyby, které by mohly vzniknout manuálním zadáváním.

POS modul v pohostinství

Dotykové ovládání nalezne uplatnění i v pohostinství. Modul lze přizpůsobit jako klasický pokladní a objednávkový terminál. Personál restaurace ocení možnost rozpracování většího množství dokladů najednou (pro každého hosta či stůl zvlášť) a velmi praktické je také automatické zálohování otevřených účtů bez nutnosti ukládání. Systém si tak snadno poradí s výpadky proudu.

Výhody POS modulu PREMIER system přehledně:

  • snadné zadávání příjemek, výdejek a pokladních dokladů přes dotykový displej
  • plné propojení s ostatními funkcemi systému PREMIER v reálném čase
  • spolupráce s čtečkami čárových kódů (online i offline režim)
  • podpora cizích měn a spolupráce s fiskálním modulem
  • automatické ukládání rozpracovaných položek
  • vektorová grafika uživatelského rozhraní se přizpůsobí všem velikostem obrazovek
  • využití ve skladech, restauracích, stavebnictví, apod.