Sledovala jak výskyt akčních cen vybraných produktů a výši slevy, tak i množství samotných promočních cen v navštěvovaných řetězcích jednotlivých oblastí. Promoční aktivity, jak lze předpokládat, jsou hitem předvánočního období.

V České republice ze sledovaných řetězců Albert, Globus a Tesco vede v počtu promočních cen s téměř 38% Albert a na Slovensku ze sledovaných řetězců Billa, Kaufland a Tesco s 25% Kaufland. Nejoblíbenějším akčním zbožím je pak v Čechách tuk Hera 250g. Na Slovensku Coca-Cola 2l. V nejlepších cenách obecně jak běžných, tak akčních však vítězí v Čechách Globus.

Zajímavostí může být i výskyt akčních cen z oblastního pohledu. Například oblast severní Moravy nabízí téměř třetinu sledovaných cen v akci (34%). Naopak nejmenší výskyt akčních cen najdeme v jižních a východních Čechách (pouze 19 a 16%). Na Slovensku pak akční ceny vedou v oblasti města Nitra (27%), oproti oblasti města Bánská Bystrica, kde je nabídky akčních cen minimální (9%).

Nejmarkantnější slevu v ČR nabízí Orion čokoláda na vaření (38,6%), těsně následovaná Coca-colou 2l (37,8%). Na Slovensku vede s obdobnou výší slevy jako v ČR Coca-cola 2l (34,3%) a dále Zlatý bažant 10, světlý, 0,5l (21,5%).