Nárůst prodejů za jedenáct měsíců letošního roku činil téměř 28% ve srovnání se stejným obdobím loňského roku. Hyundai tak potvrzuje svou pozici neoblíbenější automobilové značky v České republice.

Nejprodávanějším modelem značky, i celého segmentu C, je model i30. Od ledna do konce listopadu se prodalo 4 396 vozů tohoto modelu, jeho podíl na trhu činí 17% a meziroční nárůst dosahuje téměř 30%. Model Hyundai i30 je stabilně třetím nejprodávanějším modelem českého trhu.

Druhým nejprodávanějším modelem je Hyundai ix20. Za 11 měsíců letošního roku si tento model koupilo 3 140 zákazníků, což je o 72% více než loni a je druhým nejprodávanějším vozem v segmentu MPV-B. Jeho podíl na trhu činí téměř 29%.

Modelu Hyundai ix35 se od začátku letošního roku do konce listopadu prodalo 2 009 kusů, což znamená meziroční nárůst o téměř 32% a je druhým nejprodávanějším vozem v segmentu SUV.