Výprodeje mají také za úkol upoutat pozornost těch, kteří čekají na uvedení nejčastěji nové audio či video techniky, chytrého telefonu nebo novinky z oblasti informačních technologií.

Obchod s elektrem má podstatně nižší marži než např. módní průmysl. Je to způsobeno nákladovou náročností již při výrobě. I z toho důvodu není žádoucí, aby se jednotlivý prodejci přebíjeli cenou. „Z našich zkušeností víme, že cena není jediným rozhodujícím aspektem, který přiměje zákazníka ke koupi. Mimo akční ceny nabízíme také standardní službu záruka 40 měsíců zdarma k vybraným produktům a v rámci probíhajícího Hvězdného výprodeje také splátkový prodej s 0% navýšením,“ vysvětluje strategii Euronicsu jeho tiskový mluvčí Bohuslav Komín.

Už dnes, tj. v pondělí 10. září 2012 spouští Euronics na svých prodejnách a e-shopu www.euronics.cz třetí ročník výprodejové akce nazvané Hvězdný výprodej. Na více než 160 prodejnách po celé České republice budou moci zákazníci využít zajímavé ceny jak na starší typy např. televizorů nebo ledniček, tak si ale pořídit i nejprodávanější Full HD LED televizor od renomovaných výrobců jako je LG, Samsung nebo Panasonic.