Allan Rushforth, viceprezident a výkonný ředitel společnosti Hyundai Motor Europe, k tomu poznamenal: „Naše květnové prodejní výsledky v Evropě jsou velmi povzbudivé, zejména pokud uvážíme aktuální ekonomickou situaci v tomto regionu. Těší nás, že evropské aktivity Hyundai přispívají ke globálnímu rozvoji naší společnosti.“

„Náš úspěch je založen na skutečnosti, že v Evropě vyvíjíme a vyrábíme vozy, které Evropané chtějí řídit,“ dodal Rushforth.

Evropskými bestsellery značky Hyundai v květnu byly modely segmentu C, hatchback i30 s 9679 vozy a SUV ix35 s 7814 vozy. Oba tyto modely jsou vyráběny v závodě Hyundai v Nošovicích v České republice.

Modely Hyundai vyráběné v Evropě představovaly 70 % celkových květnových prodejů, a to díky dvěma dalším evropským modelům, MPV ix20 a hatchbacku i20. Oba typy segmentu B se na celkovém výsledku podílely 9113 prodanými vozy.

Z hlediska produktového vývoje představovaly vozy navržené a zkonstruované v Evropském výzkumném a vývojovém středisku Hyundai v německém Rüsselsheimu dokonce 95 % všech květnových prodejů.

Navzdory ekonomickým nejistotám panujícím v Evropě dosahuje značka Hyundai v roce 2012 trvale výborných výsledků. Hyundai prodal během prvních pěti měsíců letošního roku rekordních 187 534 vozů, což představuje nárůst o 16 % v porovnání se stejným obdobím roku 2011.

Hyundai bude jako hrdý partner nadcházejícího mistrovství Evropy ve fotbale (UEFA Euro 2012) ve středu dění při zahájení turnaje tento pátek (8. června) díky příslušným sponzorským aktivitám. Fotbalové zápasy poskytnou společnosti Hyundai platformu k propagaci příslibu evropského designu, kvality a konstrukce před miliony fotbalových fanoušků.