Čtvrtý kanál skupiny Prima Group slaví u diváků, kteří dávají přednost internetu před televizními obrazovkami, velký úspěch. Pořady, které mohou diváci zhlédnout zdarma a bez registrace, lákají stále více diváků. Měsíc po spuštění se počet přehraných videí vyšplhal na téměř devět milionů (přesně to bylo 8 783 362 přehrání).

Mezi nejoblíbenější pořady na PrimaPLAY patří reality show z ráje Hotel Paradise a improvizační Partička. Žádaná je také agroseznamka Farmář hledá ženu nebo například rodinný seriál Cesty domů.

V neposlední řadě diváci vyhledávají kulinářskou show Prostřeno! Vůbec nejsledovanějším videem je zatím úvodní díl reality show Hotel Paradise. Počet jeho přehrání už překročil půlmilionovou hranici. K dnešnímu dni je to přesně 554 889 přehrání.

Divák PimaPLAY v březnu zhlédl průměrně téměř sedm hodin videí* (přesně 6:52:04 h). Oproti předchozímu měsíci jde o nárůst o 28 minut. V únoru byla celková doba na jednoho diváka 6:24:04 h.

PrimaPLAY byl spuštěn 19. března letošního roku a nabízí televizním divákům vlastní i akviziční tvorbu. Pokud televizním divákům unikne některý oblíbený pořad z programové nabídky televizních kanálů Prima Group (tj. Prima family, Prima COOL, Prima love), najdou ho na čtvrtém kanálu – PrimaPLAY. Nový obsah přibývá postupně, vždy týž večer po odvysílání pořadu. Výchozí řazení pořadů je dle času, takže nejnovější pořad divák snadno najde. Další členění je podle jednotlivých kanálů, dále dle žánrů či jednotlivých pořadů.

Kategorie Doporučovaná videa nabízí podobné pořady, které by diváky mohly zajímat. Samozřejmostí je řazení dle oblíbenosti. Uživatelé Facebooku mají možnost dát „like“ svému oblíbenému pořadu a zároveň mají možnost dát přímo na stránkách PrimaPLAY vědět přátelům, co sledují (Ostatní právě sledují). Čtvrtý kanál skupiny Prima Group má podporu napříč všemi ostatními kanály a také díky tomu jeho obliba exponenciálně roste.

Zdroj: SPIR/Mediaresearch

  • *Průměrná doba strávená reálným uživatelem sledováním multimediálního materiálu / skupiny materiálů. Počítá se jako: TTS na RU = TTS / RU. Jedná se o speciální případ ukazatele ATS relative (využíván v TV metrovém výzkumu), kdy je uvažována cílová skupina všech uživatelů streamovaného obsahu.