Po ceně TOP Retailer 2011/2012 je to v letošním roce již druhé ocenění za práci a přístup k zákazníkům pro společnost Kaufland. Všem respondentům Kaufland děkuje za důvěru a chápe ho jako závazek do budoucnosti. I nadále bude Kaufland svým zákazníkům nabízet obrovský výběr zboží, u něhož jsou kvalita, čerstvost a nízká cena samozřejmostí.

Už podvanácté provedla společnost Reader`s Digest průzkum Dobrá značka, jehož se letos zúčastnili respondenti z 15 zemí Evropy včetně České republiky. Jeho cílem bylo zjistit, kterým spotřebitelským značkám zákazníci této společnosti nejvíce důvěřují. Sběr dat proběhl na přelomu srpna a září 2011, interaktivní, emailovou metodou. V České republice byly emaily odeslány na 15 500 adres. V zúčastněných zemích bylo celkem rozesláno 1 074 400 dotazníků, které následně zpracovala jednotnou metodikou bristolská společnost Wyman & Dillon Limited.