Téměř polovina prodaných nových aut připadá na značku Škoda (4 599 vozů), následují osobní vozy Volkswagen (3 091), značka Audi (1 255), užitkové vozy Volkswagen (1 102) a 235 vozů Porsche. Mezi Porsche byl nejúspěšnější model Cayenne se 139 vozy, Panamera si našla 52 zákazníků, modelu 911 se prodalo 31 vozů a modelu Boxster/Cayman 13 vozů.

„V loňském roce jsme zaznamenali nejlepší prodeje sítě Porsche Inter Auto CZ v historii. Jelikož prodejní čísla se nám daří zvyšovat už řadu let, opět jsme potvrdili pozici nejúspěšnějšího hráče na trhu,“ říká ředitelka komunikace Porsche Inter Auto CZ Anna Gruberová. „Celkovou situaci na trhu vnímáme jako stabilní a pro nadcházející rok plánujeme další růst. Hodně si slibujeme od prodejů značky Škoda, která uvádí na trh několik nových modelů,“ dodává Gruberová.

Porsche Inter Auto CZ se dařilo i v oblasti servisu, když zákazníkům prodala více než 400 000 servisních hodin. Zůstává tak největším poskytovatelem servisních služeb v ČR.

V prosinci se Porsche Inter Auto CZ stalo nově oficiálním autorizovaným servisem a zároveň prodejním zastoupením vozů značky Bentley pro Českou republiku.