Počet dodávek zákazníkům vzrostl v období od ledna do září na 664 800 vozů (leden – září 2010: 569 000 vozů). S 81 200 prodanými vozy dosáhla značka nového zářijového rekordu (v minulém roce: 75 800) a třetího nejlepšího měsíčního prodejního výsledku v historii firmy (po březnu 2011 a červnu 2011).

Jürgen Stackmann, člen představenstva společnosti za oblast prodeje a marketingu k tomu říká: „Škoda v letošním roce opět roste vysokým tempem. Náš růst jsme zachovali, posilujeme ve všech regionech a v roce 2011 poprvé překročíme hranici 800 000 prodaných vozů. Modelová ofenzíva naší značky přispěje k tomu, že Škoda bude v příštích letech nadále posilovat svou pozici na trhu. První nové modely jsme již představili v podobě vozu Citigo a vozu Rapid v Indii. Škoda tak vstoupí do nových zákaznických segmentů.“

Na domácím českém trhu prodala Škoda v září 5 100 vozů. Pro vůz s okřídleným šípem ve znaku se tedy rozhodl každý třetí český zákazník.

V zemích střední a východní Evropy značka v minulém měsíci svou pozici dále posílila, např. prodeje v Chorvatsku vzrostly o 85,9 procent, v Rumunsku o 9,6 procent, v Maďarsku o 8,9 procent a na Ukrajině o 7,1 procent.

V západní Evropě zvýšila Škoda v září své prodeje o 2,6 procent na 35 200 vozů. Historické rekordy zaznamenala značka hned na třech trzích: Ve Velké Británii vzrostly prodeje na 7 200 vozů (nárůst o 33,2 procent). Švýcarsko hlásí nárůst o 27,9 procent (1 700 prodaných vozů), Norsko o 27,7 procent (700 vozů).

Trvale silnou dynamiku s vysokým růstem zaznamenává Škoda v růstových regionech – v Rusku, v Indii a v Číně. V Rusku a v Indii prodala Škoda do konce září více vozů než za celý rok 2010. V Rusku značka v září zvýšila prodej o 63,1 procent na 6 500 vozů a dosáhla tak druhého nejlepšího měsíčního výsledku v historii. V Indii vzrostl odbyt v září o 37,5 procent na 2 200 vozů. V Číně dosáhla automobilka v září nového prodejního rekordu v podobě 21 100 dodaných vozů (nárůst o 9,8 procent).

Také na dalších mimoevropských trzích zaznamenává Škoda růst. V Austrálii se značce podařilo svůj zářijový prodejní výsledek nárůstem o 125,1 procent více než zdvojnásobit.

Dodávky zákazníkům v září 2011 (modely značky Škoda v porovnání se zářím 2010):

Octavia (35 300 vozů/plus 11,8 procent), Fabia (24 300 vozů/plus 3,6 procent), Superb (10 300 vozů/plus 2,9 procent), Yeti (6 500 vozů/plus 20,4 procent), Roomster (3 600 vozů/plus 7,5 procent).

Dodávky zákazníkům v lednu - září 2011 (modely značky Škoda v porovnání s obdobím leden - září 2010):

Octavia (283 900 vozů/plus 19,8 procent), Fabia (201 900 vozů/plus 19,1 procent), Superb (90 600 vozů/plus 23,5 procent), Yeti (50 800 vozů/plus 29,6 procent), Roomster (27 000 vozů/plus 10,9 procent).