Prodeje na korejském a zahraničním trhu rostly (exporty: 563 072, zahraniční závody: 1 051 250). Nárůst byl zaznamenán mimo jiné i díky novým modelům jako je nový velký sedan Grandeur (označován na některých trzích jako Azera), Accent (na některých trzích nabízen jako Verna/Solaris) a Elantra, která je v prodeji i v ČR (v Koreji je označována jako Avante). Hyundai Motor Company chce v trendu nárůstu prodejů pokračovat. Bude proto i nadále klást velký důraz na růst kvality a zároveň bude zavádět i inovativní marketingové programy. Společnost také urychlí vývoj řady vozidel, které jsou šetrné k životnímu prostředí. Do této řady patří i vozidla s velkou úsporou paliva a nízkými emisemi. Cílem je nabídnout zákazníkům větší možnost volby v souvislosti s vysokými cenami pohonných hmot.

Celosvětový úspěch značky Hyundai potvrzují i výsledky prodejů automobilů za první půlrok v České republice. Společnost Hyundai prodala v ČR za první pololetí 5 851 vozů což je o 1229 vozů více než za stejné období loňského roku a zaznamenala tak největší nárůst prodejů ze všech automobilových značek v ČR. Dokazuje tak, že je na správné cestě k dosažení ambiciózního cíle - stát se nejoblíbenější značkou na automobilovém trhu v České republice.