Těší mne, že jsem dnes mohl symbolicky předat dceřinou společnost Českých aerolinií, HOLIDAYS Czech Airlines, do služeb jednomu z nejvýznamnějších hráčů na poli cestovního ruchu v České republice, cestovní kanceláři Blue Style,“ uvedl Miroslav Dvořák, předseda představenstva a prezident Českých aerolinií, a doplnil: „HOLIDAYS Czech Airlines nedávno získaly všechna potřebná povolení a staly se samostatným leteckým dopravcem. Považuji za velice symbolické, že prvním významným počinem v této nové éře je exkluzivní spojení s tak renomovaným partnerem, jako je Blue Style.

Nový katalog Léto 2011, který cestovní kancelář Blue Style od dnešního dne distribuuje, a zahajuje tak prodej dovolených na příští letní sezónu, má u všech leteckých zájezdů uvedeného pouze jediného dopravce − společnost HOLIDAYS Czech Airlines. „Pro cestovní kancelář Blue Style je propojení s HOLIDAYS Czech Airlines logickým krokem. Prioritou Blue Style je přinášet svým klientům maximální pohodlí. Tradice a stálá kvalita služeb společností ze Skupiny Českých aerolinií jsou zárukou, že naši klienti budou moci zažívat komfort na cestě do našich destinací,“ uvedl Imed Jeddai, generální ředitel cestovní kanceláře Blue Style, a dodal: „Toto propojení považujeme za jeden z nejdůležitějších momentů nejen v nadcházející sezóně, ale i pro sezóny další, protože dnešní den je jen prvním krokem v dlouhodobé spolupráci. Jsme si jisti, že podobnou radost, kterou nám v cestovní kanceláři Blue Style smlouva s HOLIDAYS Czech Airlines přinesla, zažijí i naši klienti. Těším se na dosažení společného cíle, kterým je překročit ve spolupráci s HOLIDAYS Czech Airlines v roce 2011 počet 100 000 přepravených klientů.

Vývoj v cestovním ruchu za posledních deset let urazil značný kus cesty kupředu. Namísto dříve oblíbených studiových apartmánů bez stravy klienti ve stále větší míře požadují hotely s maximem kvalitních služeb, poptávají ubytování ve čtyřhvězdičkových hotelech a nejžádanějším typem stravování je ve většině destinací all inclusive. I proto cestovní kancelář Blue Style v souvislosti se startem léta 2011 nabízí v rámci svých programů Blue Clubu i Croco Clubu (programy pro děti i teenagery) ve vybraných hotelech animační programy poprvé v českém jazyce. Odpadají tak jazykové bariéry a i nejmenší klienti si užívají maximální pohodlí.

Tyto trendy vyzývají cestovní kanceláře nejen k obratnému jednání s ubytovateli, aby se požadavky neprojevily na ceně, ale též k maximálním nárokům v oblasti dopravy. „To ukazuje, že HOLIDAYS Czech Airlines dokáží nabídnout velmi zajímavý a silně konkurenční produkt při zachování vysokých standardů služeb Skupiny České aerolinie − a je o něj na trhu zájem,“ doplňuje Miroslav Dvořák.

Portfolio klientů HOLIDAYS Czech Airlines v současnosti čítá více než 40 jmen nejen z České republiky, ale i ze zahraničí. Významné zastoupení mezi nimi mají například cestovní kanceláře a agentury se sídlem v Irsku, pro které HOLIDAYS Czech Airlines operují nejen lety na dovolenou za sluncem, ale také nepravidelné linky do francouzských, rakouských a švýcarských Alp. V zimní sezóně 2010/2011 budou HOLIDAYS Czech Airlines nejčastěji létat do tradičních destinací v Egyptě, Tunisku, Izraeli, Turecku nebo Kypru, ale také např. do Ženevy, Salcburku či Toulouse.