Vynikající výsledky značky Hyundai za první pololetí jí přinesly zvýšení podílu na evropském trhu na 2,6 %. Na mnoha klíčových trzích po celé Evropě, včetně Německa, největšího trhu v Evropě, je Hyundai nejprodávanější asijskou značkou.

Velké oblibě v příslušných segmentech se i nadále těší vozidla modelových řad „i“. Prodej hatchbacků a kombi i30 z evropské výroby vzrostl o 41 % v porovnání s rokem 2009 a celkový odbyt v roce 2010 již překročil hranici 60 000 vozů. Malé vozy i20 navržené v Evropě dosáhly nárůstu prodeje o 40 % v porovnání s rokem 2009, zatímco nejmenší modelová řada i10 zaznamenala 3% zlepšení. Také nedávno uvedená novinka Hyundai ix35, kompaktní SUV segmentu C, přispěla k impozantním pololetním výsledkům, neboť během prvních čtyř měsíců od uvedení vozu na trh v březnu přijali dealeři od zákazníků více než 60 000 objednávek.

Allan Rushforth, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, k pozitivním výsledkům poznamenal: „Jsme velmi potěšeni dosavadním vývojem v letošním roce. Stanovili jsme si za cíl zachovat pozitivní vývoj z roku 2009, kdy vstoupily v platnost různé vládní pobídky. Ty nyní skončily a my máme radost, že pokračujeme v pozitivním růstu.“

„Uvedení modelu ix35 na trh v prvním čtvrtletí nám pomohlo odvrátit pokles poptávky, který postihl ostatní automobilky, a nyní máme skvělou výchozí pozici k tomu, abychom do konce roku dosáhli našeho cíle, mít podíl na trhu ve výši 2,75 %,“ pokračoval Rushforth.

„Přestože evropský automobilový trh stojí před několika náročnými měsíci, hledíme jim vstříc s opatrným optimismem, protože brzy vstoupíme do období, v němž uvedeme na trh dosud největší počet nových produktů. Pro Evropu máme připraveno 10 nových modelů a derivátů, z nichž některé zamíří do segmentů, v nichž jsme nebyli dosud zastoupeni,“ zakončil svůj komentář Rushforth.