Tým reprezentovali na tomto „podujatí“ tři jezdci – Aleš Mlejnek, Martin Zimák a Vladimír Vitver, kteří si mezi sebe rozdělili čtyři vozy. Ptáte se jak? Nehledejte v tom žádnou magii, Vladimír prostě startoval s vozem Lotus WR-9/2 a zároveň testoval novinku – speciál WR-12.

Závod se konal v rámci Mistrovství střední Evropy Liqui Moly Berg Cup a do soutěže se sjelo zhruba 90 jezdců. Mezi nimi dominoval v absolutním pořadí Aleš Mlejnek. Ten dostál své formě a skončil v sobotu první absolutně, přičemž se potýkal s chybnou funkcí váhy vzduchu a tím pádem chybným dávkováním paliva do svého formulového vozu Opel Lotus. Sobotní první příčka byla vydřená, zato v neděli se Aleš musel sklonit před rychle jedoucím Davidem Komárkem a spadnul o jednu příčku v absolutním pořadí níže. Přesto tento jezdec stále vede absolutní hodnocení celého seriálu a má dobře našlápnuto k tomu, aby se příští sezónu pyšnil vozem se startovním číslem „1“.

Martin Zimák nepřekvapil, potvrdil formu svoji i vozu Citroën Saxo VTS a po oba dny vyhrál svojí třídu S1-1600.

Vladimír Vitver, ačkoliv jezdí pouze s dvoulitrovým speciálem Lotus WR-9/2, naložil soupeřům a porážel mnohem výkonnější vozy a ve finále v sobotním klání vystoupal na bronzový stupínek v celkovém hodnocení, v neděli si o příčku pohoršil, protože se mezi něj a Aleše vklínil Miloš Zmeškal s vozem Formule 3000. Přesto dokázal své soupeře v rámci třídy porazit rozdílem délky pětiletky a svoji třídu po oba dny vyhrál.

Premiéra ale čekala na vůz WR-12, zkonstruovaný v dílnách SVC Náchod s.r.o. V. Vitverem, R. Luxem a M. Černým.  Tento speciál pohání (prozatím) dvoulitrový atmosférický čtyřválec z vozu Honda S2000, osazený jako součást šasi, které je vytvořeno po vzoru formulových vozů. Vladimír s tímto vozem před vlastním závodem najel pouhé dva kilometry, nebyly zcela otestovány brzdy a na voze se během víkendu ladilo pár drobných nedostatků, přesto byl jezdec velmi překvapen jízdními vlastnostmi tohoto (v týmu nazývaného) „kombíku“. Nástup brzd byl okamžitý, takže bylo možné posunout oproti WR-9/2 brzdné bod, rovněž rozložení váhy se ukázalo jako optimální a Vladimír jízdu od jízdy stále zrychloval, i když pořád v mezích testovacího režimu. Ke konci soboty již zajížděl skoro podobné časy jako s vozem WR-9/2, což bylo nemile kvitováno jeho soupeři. I když nebyl potenciál vozu zcela využit, vůz je na dobré cestě ke sbírání vavřínů, a zde je vhodné poděkovat všem mechanikům, kteří se na jeho vývoji podíleli, utrhovali ze svého spánku a trávili nad jeho stavbou desítky a desítky hodin.

Příštím závodem, který se koná rovněž na Slovenském území, je Dobšinský kopec, jež se nachází asi 40 kilometrů vzdušnou čarou na jih od Vysokých Tater a probíhá již následující víkend. Představí se zde kromě Vladimíra Vitvera s Lotusem WR-9/2 také Martin Novotný se speciálem skupiny „C“ – vozem Ligier JS49 a všichni příznivci rychlých kol, vůně spáleného vysokooktanového benzínu a hezké přírody jsou srdečně zváni.