Pokračovatele úspěšné modelové řady i30 charakterizuje upravený design, bohatší výbava a ještě větší konkurenceschopnost. Evoluce řady i30 zahrnuje také motory s nižšími emisemi, které jsou součástí strategie značky Hyundai stát se vedoucí silou automobilového průmyslu v oblasti ochrany životního prostředí. Završením modernizované řady i30 je paket „5 Years Triple Care“, který zahrnuje zdokonalenou pětiletou záruku bez omezení počtu ujetých kilometrů, pětiletou asistenční službu platnou v celé EU a pět let každoročních preventivních prohlídek zdarma. Hyundai tím dává najevo svoji důvěru v kvalitu a spolehlivost modelů i30 z evropské výroby.

Odkaz modelové řady i30

Když týmy konstruktérů a designérů společnosti Hyundai plánovaly a vyvíjely původní modelovou řadu i30, rozhodly se pro automobil, který by splňoval specifické nároky a očekávání evropských zákazníků a stal se skutečným konkurentem zavedených značek v segmentu C. Po kladném přijetí evropskými médii rychle následoval prodejní úspěch. Během tří let bylo v Evropě prodáno téměř 200 000 vozů i30 v karosářských provedeních pětidveřový hatchback a kombi CW.

S uvedením původního i30 na trh v roce 2007 bylo představeno alfanumerické označování modelů Hyundai s písmenem „i“ na začátku, jehož význam „inovace, inspirace a inteligence“ tato nová řada dokonale naplňovala. V mnoha ohledech plnila modelová řada i30 roli průkopníka, když se stala prvním vozem Hyundai vyráběným v Evropě – ve výrobním závodu Nošovice v České republice – a také prvním vozem Hyundai, který dosáhl maximálního pětihvězdičkového hodnocení v přísných nárazových testech Euro NCAP.

Přirozená evoluce designu

Modernizované provedení i30 vychází ze silných stránek dosavadní řady i30. Jedním z hlavních faktorů úspěchu modelové řady i30 u evropských soukromých a fleetových zákazníků je moderní a osobitý vnější design, který spojuje eleganci a solidnost v jednolitý soudržný celek. Nový i30 se příliš neodchyluje od originálního designu, přičemž změny zdůrazňují především stávající estetické kvality vozu.

Nově tvarovaná maska chladiče a vstupy vzduchu modelu i30 odpovídají nové firemní identitě značky Hyundai symbolizované šestiúhelníkovou maskou chladiče. Nově tvarovaný nižší nárazník a hranatější otvory pro mlhové světlomety dále zlepšují vzhled přední části vozu. Dynamičtější design je završen nově tvarovanou chromovanou lištou s logem Hyundai. Moderní profil vozu podtrhují rozšířené boční lišty a zadní nárazník.

Projekt Blue DriveTM nese další ovoce

Řada i30 přišla v rámci výrobního programu značky Hyundai jako první na trh s logem „Blue“, které symbolizuje snahu společnosti Hyundai o ochranu životního prostředí. S příchodem faceliftované řady i30 rozšířil Hyundai výbavu ekologického paketu modelu i30 Blue o pneumatiky s nízkým valivým odporem. Zdokonalení paketu Blue přineslo v případě běžného modelu i30 se zážehovým motorem 1,6 litru výrazné zlepšení ekologických parametrů. Emise CO2 a spotřeba paliva klesly o devět procent na 139 g/km (v kombinovaném režimu). Taková zlepšení přinášejí všem uživatelům výhody v podobě nižších provozních nákladů a v některých zemích i nižší sazby zdanění.

Hlavním heslem zůstává nadále kvalita

Modernizované provedení zlepšuje vlastnosti vozů i30 v mnoha ohledech, avšak Hyundai považuje za jeden z klíčových faktorů pro zajištění velkého odbytu a vysoké spokojenosti zákazníků nekompromisní přístup k otázkám standardů kvality. Z toho důvodu bude nové modely i30 i v budoucnosti dodávat na trh moderní výrobní závod v České republice, který zahájil sériovou výrobu koncem roku 2008.

Důvěru společnosti Hyundai v modelovou řadu i30 názorně dokazuje záruční paket „5 Years Triple Care“, který platí pro všechny modely i30 prodávané v Evropě. Hlavní předností paketu „5 Years Triple Care“ je nová pětiletá záruka na celý vůz bez omezení počtu najetých km, s níž se i30 s okamžitou platností řadí mezi nejlepší vozy v oblasti poprodejních služeb na evropském trhu. Další jistotou pro zákazníky je pětiletá asistenční služba doplněná každoročními preventivními prohlídkami během prvních pěti let stáří vozidla zdarma.

Faceliftované modely i30 proto dokonale vystihují podstatu sloganu značky Hyundai „True Quality Matters“ (rozhodující je skutečná kvalita).

Opravdový konkurent ve své třídě

Evoluce modelu i30 posiluje ambice této řady stát se skutečným rivalem nejlepších zástupců evropského segmentu C. Svěží design, zdokonalené motory a nový program „5 Years Triple Care“ přispívají k upevnění pozice modelu i30 jako jednoho z nejkonkurenceschopnějších vozů prodávaných v Evropě.