"Letadlo neodletělo, protože společnost Sunny Days žádné neobjednalo, tudíž ani nebylo co odbavovat," řekla pracovnice letiště, která si nepřála být jmenována. Dodala, že cestovní kancelář s letištěm nekomunikuje.

"Pár desítek turistů, kteří měli namířeno do Tuniska, zůstalo nocovat v letištní hale, další odjeli do brněnských hotelů a část z nich se vrátila domů," popsala situaci zaměstnankyně letiště.

Cestovní kancelář Sunny Days zatím s cestujícícími nekomunikuje. V pražské centrále ani v brněnských pobočkách nikdo nezvedá telefon. Žádné prohlášení neobsahuje ani internetová prezentace společnosti, která dále nabízí dovolenkové pobyty v Tunisku, na Krétě, Rhodosu, Kypru nebo v Turecku i letecké zájezdy na poslední chvíli z letišť v Praze, Brně a Ostravě.

Jedinou informaci k zrušenému brněnskému letu poskytla v neděli ráno pracovnice Sunny Days v pražském obchodním domě Tesco na Smíchově. "Cestující mohou odejít domů. Situaci řešíme s leteckou společností, ještě během neděle by mělo letadlo z Brna odstartovat. Všechny cestující telefonicky včas obvoláme a vyzveme k novému odletu," řekla pracovnice přepážky, která se představila jako Kaufmanová. Za zdroj problémů označila společnost ČSA. "Vina je na straně leteckého přepravce," řekla.