"V celém světě, ve všech médiích se vše zrychluje a tím pádem i vulgarizuje a zkracuje. Žijeme ve světě, kde je stále očekávána nějaká akce a prostor na jakékoliv sdělení se vytrácí, to je v posledních letech i obrázek všech předvolebních kapaní v České republice," řekl Benda.
Před letošními volbami do Poslanecké sněmovny bude kampaň podle něj převážně negativní. "Jsme v hospodářské krizi a na podzim to nebude lepší. To je ideální nástroj, jak očerňovat protivníka tím, že on situaci nezvládne," vysvětlil poslanec a dodal, že i přesto je pro něj směrodatné v kampani dokázat, kdo je důvěryhodnější, chová se k zemi odpovědněji, a kdo planě slibuje. Příliš prostoru něco vysvětlovat ale nebude, myslí si.
Politická kampaň
Jedním z řešení je prezentace stran na internetu, kdy by sdělení stran nezprostředkovávala žádná média. "Zde je ovšem kámen úrazu to, že dlouhá sdělení stejně nebude nikdo číst," dodal.