Největší nárůst zájmu o krajské jízdenky REGIONet byl podle něho v červenci na Pardubicku, Královéhradecku a ve středních Čechách.

Zdvojnásobení rodinných výletů s jízdenkou SONE+ zaznamenaly všechny kraje republiky. "Naše nabídka zaměřená na vnitrozemskou turistiku splnila očekávání. Ve vlacích přibyli cestující mířící za zajímavostmi a krásami našich regionů," řekl Tomáš Čech, vedoucí oddělení cenotvorby a prodeje. "Českým drahám se tak podařilo výrazně oslovit zcela novou skupinu zákazníků, které se do budoucna chceme ještě více věnovat," dodal.

Součástí projektu Léto 2009 je i dvoukolová soutěž o 18 kilometrických bank. V pondělí 10. srpna se losovalo její první kolo. Celkem do něj bylo odevzdáno 226 REGIONetů. Věk vítězů se pohyboval od 20 do 72 let a mezi vítězi výrazně převažovaly ženy. "V srpnu probíhá soutěž o devět kilometrických bank s nejoblíbenější rodinnou jízdenkou SONE+ pro osobní a spěšné vlaky," uvedla Andrea Hofmanová, vedoucí skupiny obchodu s tím, že dráhy očekávají, že o tuto soutěž bude zájem ještě větší.