Zároveň sdělila, že obrat skupiny Student Agency dosáhl za prvních šest měsíců letošního roku 2,2 miliardy korun, tedy zhruba o pět procent více než za stejné období loňského roku. O pololetním dosaženém obratu skupiny agentura informovala už v neděli 9. srpna.

„Jedním z důvodů růstu našich obratů jsou bezesporu speciální ceny letenek,“ vysvětlila nyní Špačková. „K nárůstu našich obratů přispěla paradoxně i hospodářská krize, řada firem si totiž pro svoje obchodní cesty z úsporných důvodů začala kupovat levnější letenky právě od Student Agency,“ dodala marketingová ředitelka.

Do skupiny Student Agency patří stejnojmenná dopravní společnost, která na trhu působí od roku 1993, dále firmy Orbix a DPL real. Skupina kolem Student Agency je největším prodejcem letenek v České republice a také největším zprostředkovatelem jazykových kurzů do zahraničí. Loni utržila zhruba čtyři miliardy korun.