Žaloba se podle Lhotákové týkala článku, ve kterém časopis Šťastný Jim uvedl, že modelka navázala nový vztah s nejmenovaným milionářem. Přestože sám časopis vydal tiskovou opravu, když se zjistilo, že se informace nezakládají na pravdě, obrátila se modelka se žalobou na soud. Ten v pondělí její žalobu zamítl. "Rozhodnutí prvoinstančního soudu není pravomocné," dodala mluvčí Lhotáková.