Zubová bude muset peníze do koruny vyúčtovat, na tom Soukup trvá. Na billboardech ale její logo vytisknout nechal. "Musí být zřejmé, že jde o kandidátku ČSSD, budou tam loga obou stran," řekl serveru reklamní magnát. Osobně Zubové vymyslel nejen témata kampaně, ale i její vzhled. Jedním z klíčových bodů kampaně Zubové má být stavba Kaplického knihovny. Tento týden zaplaví Prahu 200 billboardů a 63 bigboardů s političkou, ulicemi má brázdit 160 autobusů s hesly její osobní volební kampaně.

Páté místo na pražské kandidátce ČSSD si podle analytiků Zubová vysloužila tím, že na jaře podpořila sociální demokraty při vyslovení nedůvěry vládě Mirka Topolánka (ODS). Lídr ČSSD v Praze Petr Hulinský tvrdí, že její kandidatura může pomoci oslovit mladé voliče. Současní pražští poslanci ČSSD Karel Šplíchal a Stanislav Křeček skončili na nevolitelném 17. a 18. místě.