"Musel jsem si ze svého doplatit pobyt v hotelu, který jsem ovšem již jednou platil, a to cestovní kanceláři," sdělil Mediafaxu František Hrdlička, klient hotelu Jumeirah Beach, který do Spojených arabských emirátů vycestoval s cestovní kanceláří Cool Travel.

Hotely pro Cool Travel v Dubaji zajišťují tři incomingové agentury. Jednou z nich je i agentura Desert Adventures Tourism, která vyřizovala pobyt Hrdličkovi. "O problému víme, cestovní kancelář nám bohužel nezaplatila a dluží nám přes 16 tisíc dolarů," řekl Mediafaxu Radek Strejček, ředitel prodeje Desert Adventures Tourism. Potvrdil, že s cestovní kanceláří Cool Travel mají problémy delší dobu.

"Posílají nám falešné a nekryté kreditní karty a zfalšovaná potvrzení o bankovních převodech," řekl Strejček s tím, že kancelář nedluží jen jim, ale dalším dvěma agenturám. "Dohromady tu dluží něco mezi 60 až 70 tisíci dolary," dodal.

Problém s cestovní kanceláří mělo zatím asi jen pět klientů, incomingové agentury cestovní kanceláři již ale odmítají potvrzovat nové klienty.

"O žádném problému nevím, kolegyně posílala včera do Dubaje kreditní kartu," řekl Mediafaxu Vlastimil Homola, jednatel cestovní kanceláře Cool Travel. "Žádný klient nám kvůli nezaplaceným hotelům nevolal. Pokud je to opravdu pravda, tak peníze za hotel dostane po příletu zpátky," uzavřel Homola s tím, že jeho cestovní kancelář finanční problémy nemá. Dodal ovšem, že v současné době do Dubaje už žádné klienty neposílá.