Zlínský klub byl 16 dní bez generálního sponzora poté, co spolupráci neprodloužila po sedmi letech účinkování v první lize společnost Tescoma. Jméno zlínské firmy vyrábějící kuchyňské potřeby pro domácí a profesionální gastronomii bylo také součástí názvu klubu, který na jaře zažil pád do druhé nejvyšší soutěže.

Nyní dochází ke změně, i když jméno nového strategického partnera se zatím do názvu oddílu nepromítne. Přibude ale na dresech a na reklamních předmětech. Chybět nebudou ani reklamní panely na stadionu Letná. "Na to, že hrajeme druhou ligu a v názvu klubu jméno společnosti Provit zatím nebude, získáme nadstandardní finance. Příští sezonu máme po finanční stránce plně zajištěnu," prozradil stoprocentní vlastník zlínského klubu Zdeněk Červenka.

Současně je také majitelem společnosti Lukrom, která jednání s novým strategickým partnerem vedla. "S firmou Provit spolupracujeme již delší dobu. Iniciativa vzešla od našich obchodních manažerů v Lukromu," informoval Červenka.

Smlouva s Provitem bude podepsána na jeden rok, po skončení sezony si obě strany vyhodnotí vzájemnou spolupráci a rozhodnou se, zda v ní budou i nadále pokračovat. "Po odchodu Tescomy jsem doufal, že generálního partnera najdeme, ale že to bude tak brzy, to ne. Pro celý zlínský fotbal je to velmi příznivá zpráva. Nehrozí hráčský výprodej a bez problémů dodržíme své pověsti finančně stabilizovaného klubu i o soutěž níž," doplnil Červenka.