„Sázeli jsme na tradici Baníku Ostrava. Domácí dresy jsou bíle s lehkou modrou kombinací, dresy na hřiště soupeře jsou naopak modré s lehkým bílým motivem. Třetí sada je zlatě-černá,“ představila nové dresy Lucie Grošaftová ze společnosti Nike. Zároveň potvrdila, že americká firma si své fotbalové zákazníky pečlivě vybírá. „Chceme se spojovat se silnými a tradičními kluby, proto u nás Baník vyhrál. Má silné divácké zázemí, skvělou historii a doufáme, že i budoucnost,“ přidala Grošaftová.

V roli modelů při focení kampaně společnosti Nike se představili především mladí hráči Baníku Ostrava. „Nejdřív jsem byl trochu nervozní, ale později jsem se uvolnil a užil jsem si to,“ řekl mladý pravý obránce Jan Zawada. „Fotograf po mě chtěl, abych nejdřív proběhl nějaké rovinky a zpotil se, aby to na fotkách bylo vidět. Byla to moje první zkušenost, ale opravdu se mi to líbilo,“ podotkl Zawada.