"Otázky o formě a obsahu předvolební kampaně jsou nyní předčasné, odpovědi na ně jsou otázkami volební strategie, kterou ODS v tuto chvíli nechce zveřejňovat," řekla Janetzská Mediafaxu.

Z českých ulic zmizela zatím většina billboardů ODS, to ale neplatí o Chorvatsku. ODS chce v zemi, kam podle mluvčího Asociace cestovních kanceláří Tomia Okamury každoročně směřuje okolo 800 tisíc Čechů na dovolenou, oslovit potenciální voliče. "Nechceme lidi štvát, chceme je spíš pobavit," okomentoval kampaň v Chorvatsku před časem předseda ODS Mirek Topolánek. Z billboardů se na překvapené české turisty směje v plavkách Mirek Topolánek a místopředsedové Ivan Langer, Petr Gandalovič a David Vodrážka.

"V době dovolených, kdy lidé odpočívají, je moment překvapení, kdy v cizině vidí známé tváře, velmi důležitý," prohlásil Okamura. Chorvatsko je navíc země, kam Češi nejčastěji směřují na dovolenou.

V evropských volbách ODS vsadila na internet a především na síť Facebook. ODS zde má své stránky, které sdružují více než 2300 členů, své osobní profily zde mají také vrcholní představitelé strany, místopředseda ODS Petr Bendl nebo europoslanec Jan Zahradil. Strana má na síti také své sympatizanty z řad mladé generace, kteří nejsou členy, ale pomáhají ODS při volební kampani. Tito dobrovolníci se nazývají Modrý tým a sdružují více než 1500 mladých lidí.