György Pálfi prozradil, že už byl unaven z věčného shánění finančních prostředků a hledání ochotných sponzorů, tak se rozhodl pro nejjednodušší metodu. Objednal si kameru, povolal na scénu neherce a během 20 dnů vznikl celý film. "Vzali jsme kameru, zavolali kamarády a vrhli se na natáčení. Potom jsme ještě hledali další herecké představitele přes castingy, prostřednictvím internetu, inzerátů v novinách a pátrali po zajímavých lidech, kteří by nás zaujali," objasnil svou strategii režisér.

Film Nejsem tvůj přítel vznikal bez jasně daného scénáře. Pálfi dal prostor svým hercům a celému štábu, aby sami vymýšleli, jak bude filmový příběh pokračovat. Na natáčení panovala podle přítomných herců příjemná atmosféra a každý přicházel za režisérem se svými nápady a s náměty na pokračování vyprávění. "Žádná omezení nebyla. Čtyři dny jsme se všichni seznamovali a probírali, o čem bude náš film. Vytvořili jsme systém vzájemných vztahů: manžel-manželka, milenec, matka, přítel atd. a hned čtvrtý den jsme začali točit," sdělil Pálfi. Každý záběr se točil jednou a maximálně dvakrát, téměř bez přípravy a herci, kteří neměli zkušenosti s natáčením, ve velké míře improvizovali. "Čekal jsem, co se stane a kameraman to musel zaznamenat," dodal maďarský režisér, který se proslavil už svým debutem Škyt i pozoruhodným filmem Taxidermia.

Také (ne)herci si natáčení pochvalovali a ocenili režisérův přístup: "Já bych řekla, že nás natáčení silně ovlivnilo. Byl to jeden z nejhlubších okamžiků v mém životě. Bylo to bezva, ale ještě jednou bych si na něco takového asi netroufla," sdělila Eszter Tóthová.